මගේ හදවත මිය ගොසින්

Wednesday, April 6, 2011




මා එක් දිනක්...
ඇය තුරුලෙහි වෙලී...
ඇගෙ උණුසුමින්
මන් මත් වී සිටියා
මම එදින ඇයට
ආදරේ කීවා...
ඇයත් මා හට
ආදරේ කීවා....

ආදරය සුන්දරයි
සුන්දර වුවත්
එය දුක්බරයි...
මට එය නොවැටහුනා නොවේ
මගෙ සිත එය කීවත්
මා එය සගවා ගත්තා....

සතුටයි අපෙ ජීවිතේ
එය තවත් වැඩි උනා
පුතෙක්,
ලස්සන පුතෙක්
අපේ ගෙදර
කල එළි කලා

උදෑසන මා....
නින්දෙන් අවදි වූ විට
ඒ ඔක්කොම මායාවක්
මිරුගුවක්....
ඇත පේන ක්ෂිතිජයක්....
මා සෑදූ අහස් මාලිගය
මා දෙනෙත් ඉදිරියේ
සුනු විසුනු වී යනවා....

සොදුරු රටාවන් මවමින්
ගලනා කදුලක්....
ඔබ හින්දා.....
ඇස ලග රැදුනත්
එය සගවාගෙන
අද මා සැරසී....
මල් කලඹක් අතට ගෙන
ඇගේ ගෙදර යනවා

මා කුමක් කරන්නද
මාගේ ප්‍රාණය පණ අදිමින්
නැවතත් විරහවක් දරාගත නොහැකි තරමට
මාගේ හදවත මැරී ගොසිං
අද ඈ හා මාගේ මිතුරා
අතිනත ගන්නා මොහොතේ
මා නිහඩව හඩමින්
මම ඔවුනට සුභ පතමි

මා ආදරෙයි
ඔබ කවදා හෝ
මාවෙත නොඑනා නමුත්
හැමදාමත් ආදරෙයි
එනමුත් එය මාගේ හදවතේ
සැමදා රහසක් වෙයි
එය සැමදාම රහසක් වේයි

11 ප්‍රතිචාර:

  • Bunny says:
    April 6, 2011 at 8:22 PM

    මේ ෆිල්ම් එකේ සිංදුව උබ නිසදැසක් කරලානේ :P

  • සීතල අයියා says:
    April 6, 2011 at 8:32 PM

    අනේ ඇත්තද?මම හැබැයි තාම මේ film එක බැලුවෙ නෑ බං.

  • චේ උන්නැහේ... says:
    April 6, 2011 at 9:02 PM

    කුප්පම කුප්ප අයිඩියාවකි.... :P පෙර ඔබේ පෙම්වතිය වුවද අද පටන් ඈය මිතුරාගේ බිරිද වනු ඈත. එහෙයින් ඈයිව අද පටන් මිතුරියක් ලෙස පමණක් බලන්නේනම් සුදුසු වේ... :P :P

    නයිස් පෝස්ට් සීතල අයියා.......... මම ලයික්.... පොඩ්ඩක් නෙමෙයි ගොඩක් ලයික්...... :D :D :D :D

  • ඉශ්වි says:
    April 6, 2011 at 9:24 PM

    ලස්සනයි කවිය..
    හැබැයි නොලැබෙන බව දැන දැනත් ආදරේ කරන්න පුලුවන්ද මංදා.. . :)

  • Nimesh Delan says:
    April 6, 2011 at 9:56 PM

    Pattata!Bokkatamma Waddinawwa!Sirra!Mal *****!

  • Anonymous says:
    April 7, 2011 at 2:56 AM

    ලස්සනයි අයියා..ආදරය කියන්නෙත් පරිත්‍යාගයක්..

    ( පික් එකේ බෝයි නම් හරි ස්විට්.. :P )

  • සංකල්ප says:
    April 7, 2011 at 8:59 AM

    ලස්සනයි. මම ඒ චිත්‍රපටිය නම් බලලා නෑ.ඒ උනාට නිසදැඅ කියවද්දි චිත්‍රපටිය ගැන හිතා ගන්න පුලුවන්. ලස්සනයි මේ නිසදැස.

  • ප්‍රාර්ථනා says:
    April 7, 2011 at 11:04 AM

    ලස්සනයි... ගොඩක් විට සිද්ධවෙන දෙයක්.. :)

  • සීතල අයියා says:
    April 7, 2011 at 10:49 PM

    @චේ සහෝ-තැන්කියූ මචං

    @ඉශ්වි- ඇයි බැරි.කෙනෙක් හරියට ආදරේ කලොත් ඒක කවදාවත් අමතක වෙන්නෙ නෑ.අමතක කරන්නත් බෑ.හිතේ කොතැනක හරි ඒ තුවාලය මැරෙන තුරාවටම තියෙනවා.ඒ ආදරය කවදාවත් මැරෙන්නෙ නෑ.ලබන ආත්මෙදි වත් ලැබෙන්න කියලා ප්‍රාර්ථනය කරලා තමා මැරෙන්නෙ.ඒකයි ඇත්ත ආදරය.

    @ඩොටියා- තැන්කියූ මචං.මම හිතුවෙ නෑ උඹ blog කියවයි කියලා

    @ නිම්ෂා- හ්ම් ඒක එහෙම නිසා තමයි ඒ කොල්ලා එයාගෙ ආදරේ හිතේ තද කරගෙන එයාගෙ යාලුවට ඒ ආදරය පරිත්ත්‍යාග කලේ.සමහර විට ඒ කොල්ලා හිතන්න ඇති තමාට වඩා එයාගෙ යාලුවා එයා ආදරේ කරපු කෙනාව හොදින් බලා ගනී කියලා.

    @ මදුරංග- ඒකනම් හරියටම කියන්න දන්නෙ නෑ.මමත් තාම මේ film එක බලලා නැති නිසා.බලලම කියන්නකො

    @ප්‍රාර්ථනා- ඒකත් එහෙමද?ඇත්තටම මම ඒකක් දන්නෙ නෑනේ.

    ඔක්කොමඅතුට- බොහොමත්ම ස්තූතියි

  • යසියා says:
    April 23, 2011 at 3:10 PM

    ආදරය විදිනකොටත් විදවනකොටත් සුවයක් වගේ මට දැනෙන්නේ

  • සීතල අයියා says:
    April 24, 2011 at 7:41 PM

    @යසියා පොඩ් අවුලක් යාලුවා.විදවනකොට කොහොමද සුවයක් දැනෙන්නෙ?

Post a Comment